Automatiivajam paarvietoshanaas liidzeklim iegaadaats aktiivais "apakšrējējs" [subwoofer]. Lētais gals, jo basic none DSP bembim pārvilkt visus akustikas vadus man tomēr ir slinkums. Arī naudas man ir žēl servisam, kurš varētu pieslēgt manu FLI TWIN Active 10'', tādēļ izvēlos pats saslēgt. Pašu subi pie spēka un zemes pievienot ir elementāri, ja vien neesi parkinsona slimnieks, remote power on vadu arī atradu kur pievienot, taču problēmas sākās ar skaņas signāla vadu.
Subis aprīkots ar divu veidu ieejām, RCA un High Input. Par cik oriğinālā galva nedod laukā RCA signālu un manam aparātam nav factory amp, atliek High. Cirks sākās ar konektora meklēšanu, jo subim komplektā ir tikai RCA vads. Argusā tika piemeklēts potenciāls konektors un pie 5 dzīslu vada tas tika pieliedēts. Nedaudz stundu nejēdzīga čakara, sāpošu ceļu un pusizjauktas mašīnas, līdz vads tika pieslēgts pie pakaļējo tumbu izvadiem. Pieslēdzam subi... un tavu brīnumu. Subis skan kā no lāča pakaļas. Uz 50 Hz ieslēdzēs konstants foona būkšķis - boom, booom, boom we go. Patreiz tiek kasīts aiz auss... viss pasākums pamests pusratā. Bet ir idejas, ir... ! piemēram šāda:

Brīnums pasūtīts no Taiwan'as. Domājams, šis spēs tikt galā ar radušos problēmu. Ja nē, nāksies griezties pie profesionāļiem. Kaut gan esmu sadarījis visu kā nākas, vismaz tāda ir mana pārliecība.
Attēlā redzamais agregāts pārveido augstas voltāžas signālu uz zemas, tātad HIGH input, RCA output. Maksimālā input jauda 50 W. Arī uz šī ir, manuprāt, nejēdzīgais G inputs. Kur gan es dabūsu vada ekrānu, velkot vadus no pakaļējiem skaļruņiem. [varbūt agregāts tomēr ir universāls, taču aprakstā rakstīts - for car audio]
Nav komentāru:
Ierakstīt komentāru