GTV6 ir RWD, GTV6 ir 2.5 litru V6 dzinējs, ar GTV6 ir braucis Džeimss Bonds... uun GTV6 ir Itālis, tādēļ nemaz nav jābrīnās, ka ātrumkārba ir mašīnas aizmugurē, ka bremžu diski nav tur kur tu iedomājies, bet pie pašas ātrumkārbas, vai piemēram elektriskie logi verās ar pogu pie griestiem [GTV šķiet tā nemaz nav, bet fats paliek fakts].

GTV viennozīmīgi bija viens no ievērojamākajiem un tehniski pilnīgākajiem astoņdesmito gadu sporta auto, kurš izcīnijis ne vienu vien uzvaru dažādos čempionātos un cita veida sacensībās [you just name it].
Alfas V6 2.5 motors attīsta 154 ZS jaudu. Un pirms sāc šņākt, ka tas tāds nieks vien ir, uzmet aci šiem cipariem - laikabiedri, "konkurenti": Porsche 924, Mazda RX7, un BMW 320i ~100 ZS, 1982 Z28 ~145 ZS, Datsun 280Z, kas 80-to gadu sākumā skaitijās super schnelle spritzmachine, attīstija tikai 140 ZS. Alfas 2.5 V6 bija absolūts superstārs. 0 - 100 kmh 7.5 sekundēs? 1981. gadā? he heee.... [tizls smiekliņš].

Ui, es pilnīgu jūtu cik ilgi varētu runāt par GTV De Dion pakaļējo piekari [milzu trijstūris, kura vidū atrodas ātrumkārba ar bremžu diskiem], motora izturību un uzbūvi, cilvēkiem, kas GTV radījuši, otrādi apgrieztajiem pakaļējajiem amortizātoriem, motora resursu, jaudas palielināšanas iespējām, turbīnām and so on and on and on...
Izklausās pēc superkāra, ne... tomēr GTV cilvēki ir pamanījušies veiksmīgi aizmirst un joprojām tās netiek pienācīgi novērtētas, tādēļ labu eksemplāru [nosacīti, atceramies, tā ir Alfa] var dabūt par kādiem 5 - 7K EUR. Ja ir iekšā ķimerēties, konstruktoru var dabūt pat par 1.5K EUR.
Cerams neviens [JK] šo rakstu neizlasīs un neiegādāsies AR GTV6 pirms manis.

1 komentārs:
Uztraukumam nav pamata. Nja, šis ir mans "dream car", kuru pārspēj vienīgi SZ vai RZ...
Ierakstīt komentāru